Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2012

Zamówienie z Oriflame - ulotka promocyjna ;)

Skorzystałam niedawno z wyprzedaży w Oriflame. Naprawdę się opłacało, kupiłam wodę Midnight Pearl w super cenie 46 zł!!! Zazwyczaj w katalogu jest sprzedawana za 99 zł, nie mogłam przegapić takiej okazji.

Dodatkowo zamówiłam żel aloesowy Pure Nature, który okazał się cudem dla mojej ostatnio bardzo kapryśnej cery. Poniżej krótka recenzja :)






Woda perfumowana Midnight Pearl 
Opis producenta: "Zapach, który pokochasz od pierwszego wejrzenia. Przepiękny flakon ozdobiony prawdziwymi, perłami oczaruje Cię jeszcze zanim poznasz jego kuszące wnętrze. Pozwól, aby delikatnie otuliła Cię woń słodkich gruszek i kwiatu frangipani i wsłuchaj się w uwodzicielskie podszepty cennego drzewa agar. Żaden zapach nie będzie do Ciebie pasował tak idealnie. 50 ml"






Żel aloesowy Pure Nature
Opis producenta: "Delikatny, bezzapachowy żel o 80% zawartości organicznego ekstraktu z aloesu. Koi i przywraca równowagę zmęczonej, podrażnionej skórze. Przynosi natychmiastową ulgę! Stosować na twarz i ciało. 50 ml"






Krótka recenzja żelu do twarzy: Jest to przezroczysty, jasnozielony żel, który można stosować na twarz, ale nie tylko. Łagodzi podrażnioną skórę, dobrze nawilża. Wczoraj wieczorem nałożyłam go na twarz zaraz po wykonaniu peelingu i muszę się przyznać, że jestem bardzo miło zaskoczona!
Żel pięknie wyłagodził cerę, rano była jednolita, bez podrażnień, zaczerwienień, wypryski znacznie się zmniejszyły. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, po chwili skóra jest sucha. Polecam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz