Obserwatorzy

wtorek, 17 stycznia 2012

HAUL: Drogeria Natura i Rossmann, czyli co Kawusia przytargała dziś z miasta??

Witam w zimowy dzień :)

Od czasu do czasu lubię się przejść po okolicznych drogeriach, żeby pooglądać najnowsze nowości, i sprawdzić, czy przypadkiem nie zawitały do mnie jakieś limitowanki ( w moim województwie zawsze przychodzą z opóźnieniem w stosunku do reszty Polski, damn!).


Ponieważ jestem łasa na wszelkie kosmetyczne nowinki, moje oko przykuł świeżo wystawiony na Rimmelowskim standzie (Drogeria Natura) podkład rozświetlający Wake Me Up foundation Anti-Fatigue+Radiant Glow SPF 15, wybrałam kolor True Beige 203 (pojemność 30ml) oraz korektor rozświetlający w płynie z tej samej linii w kolorze 030 Classic Beige (pojemność 7ml). Kosmetyki mają energetyczne opakowania z pomarańczowymi zatyczkami, obiecujące trochę więcej energii w
szare, zimowe dni.


Dodatkowo, można było wziąć sobie próbkę z ulotką tegoż podkładu, co z miłą chęcią uczyniłam. Próbka podkładu jest w kolorze Ivory, czyli najjaśniejszym.


Poza tym, kupiłam jeszcze mini zestawik gumek do włosów, całkiem ładnych ;)


Ceny:
Podkład: 41,99 zł
Korektor 23,99 zł
Gumki: 3,99 zł




Foto:






Potem pomyślałam, że już dawno nie byłam w Rossmannie, więc i tam poszłam pooglądać ;)
Wyszłam z tymi oto rzeczami:




Pasta do zębów Colgate Total (jakaś nowość) 100ml, podwójne cienie Miss Sporty 219 Clever Twist (moją uwagę przykuł ten kolorek po prawej - pochmurny granat/błękit), oraz zestawik spinek do włosów.


Ceny:
Pasta do zębów 5,99 zł
Cienie 7,99 zł
Spinki 2,99 zł


Niedługo pierwsze testy i opisy kosmetyków, so stay tuned ;)




3 komentarze:

  1. Ten podkład już u nas jest?Strasznie jestem go ciekawa i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Dziś rozdziewiczyłam nietknięty jeszcze standzik, jutro wstawię swatche na dłoni i krótką, wstępną recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie jestem ciekawa tego korektora, czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń