Obserwatorzy

czwartek, 5 stycznia 2012

Kosmetyczka Kawusi - puder do twarzy.

Witam w kolejnej odsłonie mojej kolekcji kosmetyków.

Tym razem na tapecie pudry do twarzy - prasowane i kompakty. Pokażę obie kategorie razem, żeby za bardzo nie rozdrabniać ;)






Na zdjęciu od góry od lewej:


1) Oriflame Giordani Gold Sublime Pressed Powder SPF 10 7,5g kolor medium
2) Oriflame Beauty Silk Touch Pressed Powder 8g kolor light
3) Skin79 Crystal Finish Pact (kompakt) 14g
4) Sensique Matt Finish Powder 12g  kolor 04
5) Oriflame Giordani Gold Adaptive Loose Powder 4g kolor natural
6) Catrice Transparent Fixing Powder 8,5g (puder z LE Welcome to Las Vegas)
7) Skin79 Diamond Collection UV Screen Beblesh Pact SPF 22 PA++ 13g













Mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, dość wrażliwą, czasami przesuszoną, z tendencją do wyprysków. Brak blizn, naczynek i przebarwień.





Kilka słów na temat każdego z pudrów:


1) Oriflame GG Sublime - świetnie matuje i kryje, wygładza, to moje drugie opakowanie tego produktu. Nie zapycha, nie tworzy smug ani plam na żadnym podkładzie. Mój ulubiony puder!


2) Oriflame Silk Touch - dobrze matuje, kryje mniej niż GG, wymaga więcej poprawek w ciągu dnia, niż GG. Dość wydajny. Ładnie wygładza cerę.


3) Skin79 Crystal Pact - jest to BB Cream w kompakcie. Kryje słabo, również z matowieniem nie jest za dobrze (mam cerę tłustą). Ładnie wygładza cerę, lekko rozświetla (pigmenty rozświetlające). Kupiłam go na Ebayu u koreańskiego sprzedawcy.


4) Sensique Matt - drugi po GG ulubiony puder! Cudownie kryje (mocno), świetnie matuje, wygładza i wyrównuje koloryt cery. Śmieszna cena w porównaniu z jakością. To moje trzecie opakowanie. Bardzo rzadko kupuję jakiś kosmetyk więcej niż raz, musi być naprawdę dobry, ten jest! POLECAM!!!


5) Oriflame Adaptive w pędzlu - krycie średnie, za to bardzo dobrze matuje. Mała ilość w porównaniu z ceną, chyba nie będzie zbyt wydajny (dopiero zaczęłam używać). Ogólne wrażenie bardzo na plus - buzia długo była matowa z efektem naruralnego matu. Podoba mi się :)


6) Catrice - używam tylko w strefie T, jest to puder utrwalający make up. Dość jasny, nakładam cieniutką warstewkę. Ładnie matuje i mocno wygładza. Skóra wydaję się ujednolicona. Fajny.


7) Skin79 Diamond - tak, jak poprzednik marki Skin79, jest to BB Cream w kompakcie. Trochę lepiej kryje, niż Crystal, ale nadal za mało, jak na moje potrzeby. Dobrze wygładza. Ciekawe opakowanie. Również kupiony na Ebayu.


Chętnie odpowiem na wszelkie pytania na temat pudrów z mojej kolekcji :)



2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw kosmetyków i myślę, że na pewno każda kobiet znajdzie w nich coś dla siebie. Ja jestem za to wielką zwolenniczką kosmetyków z firmy https://eveline.pl/ i ich posiadam zdecydowanie najwięcej. Myślę, że jakbym miała je policzyć to zapewne i tak bym się pogubiła.

    OdpowiedzUsuń