Obserwatorzy

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Srebrzyste śnieżynki na moim oknie...Essence Crystalliced!!!

Właśnie wróciłam z Drogerii Natura z moimi Essencowymi łupami :D

Od dziś dostępna jest w moim mieście (Stalowa Wola) nowa limitowanka Essence - Crystalliced.


Kupiłam:
- rozświetlacz (pojemność 15 ml) cena 8,69 zł
- błyszczyk w odcieniu 01 It's a snow woman's world (pojemność 7 ml) cena 5,99 zł
- oba glittery 01 oraz 02  (jasnozłoty i srebrny) (pojemność 2 g) cena 7,89 zł/szt.











Na zdjęciu ze swatchami od lewej: błyszczyk 01 oraz rozświetlacz.












Dodatkowo zaopatrzyłam się w bestseller Essence, czyli tusz Multi Action ;)
Nigdy wcześniej go nie miałam, czas przetestować to cudo!
Cena tuszu: 9,99 zł
Pojemność: 8,5 ml












Przepraszam Was za słabą jakość zdjęć, nie wiem, co się dzieje z moim aparatem ;( Chyba przechodzi jakąś zimową depresję ;)




Przed chwilą przetestowałam błyszczyk. Jest gęsty, trochę lepki, ale za to dość dobrze pokrywa usta, jest trwały dzięki tej lepkości. Kolor to bardzo delikatny fiolecik z jasnoróżowymi drobinkami, niestety nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciu ze swatchem.


Opakowania tej limitowanki cieszą oko, serdecznie polecam wybrać się do Natury i przynajmniej pooglądać te cuda.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz