Obserwatorzy

wtorek, 3 kwietnia 2012

Moje nowe mazidełka do ust :)

Ostatnio ogarnęła mnie mania kupowania mazideł do ust. Szminek, błyszczyków...
Kocham malować usta, robię to codziennie :)
Oto moje nowości w kolekcji:

OD LEWEJ:
- Błyszczyk L'Oreal Glam Shine Fresh w kolorze Aqua Pomegranate
- Pomadka Maybelline Color Sensational Pearlicious w kolorze 852 Coral Pearl
- Pomadka Chanel w kolorze 68 Candeur
- Pomadka Oriflame Very Me Neon w kolorze Screaming Pink
- Błyszczyk Bourjois Effet 3D Cosmic w kolorze 20 Rose Symphonic


Pomadka Maybelline: jasny koral, perłowy, szminka jest trwała, ładnie ożywia twarz.

Pomadka Chanel: bardzo jasny, pastelowy róż, bez drobinek, na ustach kolor jest widoczny, bardzo "masełkowata", fajnie nawilża usta :)

Pomadka Oriflame: jasny, fuksjowy róż, matowy, bez drobinek.

Swatche w kolejności, jak na zdjęciu "grupowym" :D (patrząc od lewej)

Wszystkie te kosmetyki mają delikatne, wiosenne kolorki, ładnie dopełniają makijaż oczu, który ja robię dość mocny. Moimi faworytami są dwie pomadki: Chanel i Maybelline, za kolory i trwałość.

2 komentarze:

  1. ostatni mi się najbardziej podoba :) w ogóle kolorki przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pomadka z Chanel wyglada pieknie! *.*

    OdpowiedzUsuń