Obserwatorzy

środa, 25 stycznia 2012

Przesyłka z dalekiego wschodu...

Dziś pan listonosz uszczęśliwił mnie, wręczając mi paczuszkę z Korei Południowej.

A w niej paletkę pomadek, którą zamówiłam jakiś czas temu na Ebayu.


Jest to MISSHA Signature Glam Art Rouge Mini 5 color Lip Palette No.2


W paletce znajdziemy pięć szminek w następujących kolorach:
od lewej: jasnobordowy z drobinkami, matowa czerwień, matowy oranż, jasny brąz z drobinkami oraz matowy ciemny brąz.


Kasetka posiada duże lusterko.


Wymiary opakowania to około 2cm x 7cm, tak wiem, paletka jest maciupeńka, ale ja chciałam tylko przetestować coś z kolorówki Misshy...;) Paletka prezentuje się bardzo elegancko. Niestety w opakowaniu nie ma żadnego aplikatora.










Niedługo pierwsze testy i moja opinia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz