Obserwatorzy

czwartek, 26 stycznia 2012

HAUL - Oriflame katalog 02/2012.

Wczoraj z bijącym sercem rozpakowywałam karton z kosmetykami od Oriflame, w paczce było kilka rzeczy, na które już nie mogłam się doczekać! Nareszcie mogę je Wam pokazać :)



Od góry od lewej:
1) Pianka do higieny intymnej Feminelle 175ml
2) Mleczko do demakijażu 2w1 Pure Nature orzech laskowy i jagody goji 150ml (z ulotki wyprzedażowej)
3) Krem do ciała Grace 250ml - WYCZEKIWANY!!! Cudownie pachnie perfumami Grace, do tego bardzo kobiece opakowanie
4) Krem do twarzy Pure Nature z wyciągiem z cytryny i świetlika 75ml
5) Sztyft rozświetlająco-brązujący do twarzy Giordani Gold 7,5g (z ulotki wyprzedażowej)
6) Róż do policzków Oriflame Beauty Perfect Blush w kolorze Glowing Peach 5g
7) Kredka do oczu Very Me Heartbreaker w kolorze Turquoise Rocks 1g
8) Woda perfumowana Petal Quartz 50ml WYCZEKIWANA!!! Kocham ten zapach, nareszcie mogłam go kupić w super cenie, to była chyba jedyna taka okazja, cieszę się, że udało mi się ją upolować :)  (z ulotki wyprzedażowej) 
9) Dwa mydełka - z serii Loves Me 75g oraz Strawberries and Cream 75g






Zakupy niekosmetyczne:
1) Kosmetyczka rozkładana Couples  WYCZEKIWANA!!! Jest idealna, posiada przegrody na suwak, które są przezroczyste, wiem, gdzie co mam, wszystko ładnie się mieści, CUDO! Polecam :)
2) Rękawiczki Embellished - ładne rękawiczki z naszytymi cekinami, odrobinkę za duże na mnie... (z ulotki wyprzedażowej)
3) Portfelik Bow - śliczny, mały portfelik z dużą kokardą, zapinany na suwak, nie mogłam mu się oprzeć, jest dość pojemny, mimo małych wymiarów, super!  (z ulotki wyprzedażowej)







Ostatnie zdjęcie to zbliżenie na róż, rozświetlacz i kredkę. Te trzy rzeczy dopiero będę testować, napiszę o nich osobnego posta ;)



Ajć! O mały włos zapomniałabym o moim małym przyjacielu - lakierze do paznokci Carmine Giordani Gold 10ml, jest to matowe, dość ciemne bordo  (z ulotki wyprzedażowej)




Ufff, to wszystko. Niedługo pojawią się pierwsze recenzje i opinie.
Stay tuned ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz