Obserwatorzy

poniedziałek, 23 stycznia 2012

AVON Haul - katalog 02/2012.

Moje zakupy w katalogu 02/2012 AVON:



Od lewej na zdjęciu:


1) Krem do mycia twarzy mleko i miód z serii Naturals 125ml
2) Mus do twarzy masło shea Planet Spa (nowość w tym katalogu) 75ml
3) Krem do twarzy mleko i miód z serii Naturals 125ml
4) Balsam do ust w słoiczku mleko i miód z serii Naturals 15ml
5) Dezodorant do ciała Tempting Chic  (nowość w tym katalogu) 75ml






Szal różowo-czarny:






Zaraz po rozpakowaniu paczuszki psiknęłam się dezodorantem, super zapach! Pachnie, jak perfumy, bardzo kobiecy i dość ciężki, ale ja uwielbiam takie zapachy :)


I parę słów na temat szalu - moim zdaniem nie wart tych pieniędzy, jest strasznie cienki i prawie przezroczysty, boję się, że go zaciągnę przy pierwszym ubraniu :( Poza tym, kolory ładne. Ten róż delikatnie wpada w brzoskwinię. 


Resztę kosmetyków zrecenzuję w najbliższym czasie.


3 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego musu z masłem shea, bo uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem go bardzo ciekawa, już niedługo testy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie napisz jak właśnie ten mus się sprawuję ;) również miałam sobie zamówić ten szal, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam, nie wiem czemu, bo kolory ma niesamowite. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń