Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lutego 2012

Mini Oriflame haul plus minirecenzje.

Witam Was po dłuższej przerwie! Przepraszam, że nic nie pisałam, ale ostatnie mam tyle spraw na głowie, że ciężko mi znaleźć chwilę na bloga. Mimo to, postaram się pisać jak najczęściej :)

Oto moje zakupy z obecnego katalogu Oriflame 03/2012:

- tusz do rzęs Revelation Defining Mascara, pojemność 8ml, jest to tusz wydłużający i definiujący rzęsy. Maciupeńka szczoteczka dociera do najmniejszych rzęs w kącikach oczu. Jeszcze nie testowałam na sobie, tusz idzie do zapasów, ponieważ obecnie mam za dużo pootwieranych tuszy i muszę zużyć chociaż ze dwa, zanim otworzę ten...
- pomadka z limitowanej edycji Powershine (złote opakowanie) w kolorze Golden Clover, pojemność 1,6g, to moja ulubiona szminka w tej chwili. Jest bardzo kremowa, super się ją nakłada i co najważniejsze bardzo ładnie nawilża usta :) Kolor to jasny, różowawy wrzosik ze złotymi refleksami. Jest trwała i nie rozmazuje się. Pięknie podkreśla karnację brunetki, polecam! Kupiona na wyprzedaży.
- pomadka z wiosennej kolekcji Triple Core (limitowanka w cudownych, wzorzystych opakowaniach), mój kolor to Coral Trend, pojemność 4g, na ustach wpada trochę w róż, bardzo trwała, ale niestety wysusza mi usta :(










:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz