Obserwatorzy

piątek, 30 grudnia 2011

N.Y.C. Chroma Face Glow - haul.

Dziś Pan Listonosz przyniósł mi moją wyczekiwaną przesyłkę, a mianowicie dwa śliczne wypiekane róże do policzków marki N.Y.C. o nazwie Chroma Face Glow. Mamy dwa odcienie: Moonstone (blady róż z ciemniejszymi refleksami) i Sunstone (brzoskwiniowy z jasnymi refleksami).

Róże są zamknięte w przezroczystych, plasikowych opakowaniach, pojemność każdego to 10,2 grama.







Dziś rano przetestowałam Moonstone i oto moje wstępne wrażenia: Róż jest zbity, dlatego trzeba dość mocno przyciskać pędzlem, żeby nabrać odpowiednią ilość. Najlepsze będą pędzle o twardszym włosiu. Kosmetyk gładko się nakłada, nie robi placków ani smug. Daje delikatny kolor i fajny "glow". Czytałam, że to tańsza wersja MACa Mineralized Skin Finish, niestety nie posiadam oryginału, więc nie mogę się wypowiedzieć. W każdym razie pigmentacja jest bardzo zadowalająca. Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz