Obserwatorzy

poniedziałek, 12 marca 2012

Kawusia poleca - tanie, a dobre: Żel do mycia twarzy Synergen.

Kończę właśnie opakowanie tytułowego żelu i z tej okazji chciałabym napisać co nieco o nim, oraz po prostu polecić, jako tani i dobry produkt do demakijażu :)
Ponieważ jakiś czas temu musiałam kupić naprędce żel do mycia twarzy, a nie miałam przy sobie zbyt wielkich funduszy, więc poszperałam w Rossmannie na półkach z tańszymi kosmetykami do pielęgnacji twarzy.

Moją uwagę zwrócił ten żel:
Rossmann, Synergen, Waschgel für Sensible Haut (Żel do mycia twarzy - skóra wrażliwa) 200ml


Jest to żel przeznaczony do skóry wrażliwej (czyli idealnie dla mnie), posiada wygodną pompkę i przezroczyste opakowanie (widać, ile jeszcze mamy kosmetyku).

Plusy żelu:
- bardzo ładnie się pieni
- dokładnie zmywa cały makijaż, łącznie z tuszem i linerem
- nie piecze w oczy
- nie wysusza skóry
- nie podrażnia
- wydajny
- bardzo delikatny zapach, nie drażni
- cena :) Ja dałam w promocji około 4 zł.

Kosmetyk bardzo dobry, tani i skuteczny.
Czego chcieć więcej?
Polecam!

2 komentarze:

  1. Moją cerę ten żel trochę wysuszał, ale generalnie mile wspominam. Za kilka złotych jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę tłustą, mnie czymś porządnie wysuszyć, to jest wyczyn ;)

    OdpowiedzUsuń