Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2012

Kawusia poleca - tanie, a dobre: Puder prasowany Sensique.

Była już mowa o żelu Synergen, a dziś kolejny dobry i tani kosmetyk, czyli puder prasowany Sensique z serii matującej. W Drogerii Natura można uświadczyć dwie serie tych pudrów: rozświetlającą i matującą. Ja osobiście preferuję tę drugą, ze względu na tłustą cerę.



Zużyłam już cztery opakowania tego pudru, ma wiele zalet:
- cena (5 zł :D)
- naprawdę dobrze matuje, popołudniu muszę zmatowić twarz w okolicy nosa i brody, poza tym OK
- kolory pudru na twarzy wychodzą bardzo naturalnie, ja zazwyczaj kupuję numer 3 lub 4, nigdy jeszcze nie zrobił mi pomarańczy ani placków
- bardzo łatwo się nakłada, równo, nie jest mączysty, nie sypie się z opakowania
- nie zapycha mnie
- nie uczula
- nie spływa w ciepłe dni
- nie brudzi ubrań

Minusem jest na pewno brak lusterka i gąbeczki. Jak dla mnie to nieistotne detale, ale dla kogoś innego mogą zaważyć na kupnie, dlatego warto o tym wiedzieć. Opakowanie jest solidne, nigdy mi się nie rozleciało.

Polecam wypróbować!

1 komentarz: