Obserwatorzy

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Promocje w Rossmannie 08-28 czerwca i moje łupy z dziś.

Pobiegłam dziś rano do Rossmanna, ponieważ tylko dziś w promocji są nowe lakiery do paznokci L'Oreal. Śliczne kolory! Dość długo dumałam, który wybrać, w końcu zdecydowałam się na miętowy z bardzo delikatną, błękitną poświatą ;D Nie byłabym sobą, gdybym nie wytargała siaty innych rzeczy przy okazji.

Oto one:
- lakier do paznokci L'Oreal nr 601, pojemność 5ml
- lakier do paznokci Wibo nr 3, pojemność 7ml (granatowy błękit z drobinkami)
- błyszczyk do ust L'Oreal Miss Candy nr 710 Pink Treat, pojemność 6ml (brzoskwiniowy róż z drobinkami) NOWOŚĆ!
- pianka pod prysznic Wellness&Beauty o zapachu wanilii i kwiatu jabłoni, pojemność 150ml NOWOŚĆ!
- zmywacz do paznokci Isana Mandelduft, pojemność 250ml (mój number one od lat, innego nie kupuję!)
- darmowa gazetka Skarb i ulotka o programie Rossnę

Foty :D





Swatche oraz recenzja błyszczyka już bardzo niedługo! ;)
Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale jest dziś bardzo ciemno i deszczowo, a ja czuję się, jak naleśnik...
Jakie macie typy z gazetki Rossmannowskiej? Mój następny atak będzie w środę - chcę kupić DNS Heidi Klum oraz szczoteczkę do zębów Oral B Pro :D

Całusy :*

5 komentarzy:

  1. skusiłabym się na tę piankę gdyby nie kosztowała 10zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam przejść obok niej obojętnie :D
      Kiedyś była taka pianka z Nivei, o zapachu morskim bodajże, była megawydajna i bosko pachniała. Ciekawe, czy ta też taka będzie ;)

      Usuń
  2. Lakier przepiękny :D! A pianka kusi, choć trochę droga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawa jestem tej pianki:-)

    OdpowiedzUsuń