Obserwatorzy

piątek, 25 maja 2012

Recenzja: kosmetyki do pielęgnacji włosów Shauma Krem i Olejek.

Tym razem recenzja kosmetyków do włosów marki Shauma.
Linia Krem i Olejek.

Posiadam szampon 400ml oraz odżywkę w sprayu bez spłukiwania.


 Szampon głęboko pielęgnuje łamliwe i rozdwajające się włosy oraz zapobiega ich łamaniu się. Intensywnie pielęgnująca formuła z cennym olejkiem arganowym i o zapachu kwiatu wanilii wzmacnia włosy od wewnątrz. Rezultat to zdrowo wyglądające i pełne blasku włosy. Nowa formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami oddaje włosom proteiny, które zostały utracone.


Odżywka głęboko pielęgnuje łamliwe i rozdwajające się włosy i zapobiega ich łamaniu się. Intensywnie pielęgnująca formuła z cennym olejkiem arganowym i o zapachu kwiatu wanilii wzmacnia włosy od wewnątrz. Rezultat to zdrowo wyglądające i pełne blasku włosy. Odżywka natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów po myciu szamponem. Nowa formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami oddaje włosom proteiny, które zostały utracone. 

Zarówno szampon, jak i odżywka spełniają swoje role - mocno odżywiają i nawilżają włosy.
Mam włosy cienkie i szybko przetłuszczające się, mimo to potrafią być bardzo suche na końcach i matowe, jeśli używam nieodpowiedniego szamponu...Postanowiłam przetestować tę linię i jestem bardzo zadowolona :) Kosmetyki nie obciążają nadmiernie włosów, ale czuć jest to nawilżenie, włosy zyskały na miękkości i połysku. Ani szampon ani odżywka nie spowodowały u mnie łupieżu lub swędzenia skalpu. Polecam!

2 komentarze:

  1. fajnie brzmi, ja mam w swoim zbiorze 2 szampony tej firmy ale jeszcze nie używałam.na ten napewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, myślę, że szczególnie osoby z przesuszonymi lub suchymi włosami docenią tę linię :) Ja używam w formie kuracji.

    OdpowiedzUsuń